كریستینا آگویلرا ( Christina Aguilera ) از اندام خود راضی است


tafakor90

salam khoshhal misham ba man bashin va jadedtaren haro begem

کریستینا آگویلرا از اندام خودش راضی است
من خودم از اندامم راضی هستم و اندامم را دوست دارم . ما زنها كاملاً زیر ذره بین هستیم . تا وقتی كه من از اندامم راضی هستم می توانم تاییدی را كه نیاز دارم بدست آورم .
 

كریستینا آگویلرا ( Christina Aguilera ) از اندام خود راضی است
برای وی مهم نیست كه مردم درباره اندام درشت وی چه می گویند.
آگویلرا با شركت در یك كنفرانس مطبوعاتی به نام " صدا " در كالیفرنیا به خاطر این اندام چاقش آماج انتقادات قرار گرفت اما كریستینا برایش اهمیتی ندارد كه مردم درباره وی چه می گویند و اینگونه اظهار داشت : من خودم از اندامم راضی هستم و اندامم را دوست دارم . ما زنها كاملاً زیر ذره بین هستیم . تا وقتی كه من از اندامم راضی هستم می توانم تاییدی را كه نیاز دارم بدست آورم .
او كه در 3 هفته آینده سرپرستی پسرش را از همسر سابقش جوردن برت مان (Jordan Bratman ) خواهد گرفت می گوید رمز موفقیتش به دلیل این است كه اعتماد به نفس كافی دارد و امیدوار است برای دخترانی كه در شوی استعداد یابی كه داوران سعی می كنند بدون دیدن رقبا آنها را از میدان خارج كنند الگوی قدرتمندی باشد . در ادامه می گوید شما باید زنی قدرتمند و معتمد به نفس باشید .من به عنوان زنی در مسند مربیگری این زنان جوان، خوشحالم از اینكه می توانم تجربیاتم را با آنها قسمت كنم . وی می گوید حضور در این شو جولانگاه خوبی برای او بود .
در آغازین روزهای چاق شدن كریستینا، ستاره تلویزیونی كلی آسبورن (Kelly Osbourne ) او را با عنوان چاق مورد خطاب قرار داد و به همین دلیل از او انتقاد كرد . كلی كه در گذشته خودش با این مشكل چاق و لاغر شدن مكرر دست و پنجه نرم كرده است در ماه آگوست این گونه اظهار داشت نمی دانم ، شاید او فقط یك زن كولی چاق است كه این گونه بدنیا آمده است .
 


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:37 توسط zarirazmekar| |


Power By: LoxBlog.Com